سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی لینوکس ردهت (کلاه قرمز)

به همراه قابلیت های سیستم عامل لینوکس، ویژگی های قدرتمنهد شبکه شامل پشتیبانی اینترنت ، اینترانت، ویندوز و شبکه AppleTalk وجود دارد. به عنوان یک استاندارد ، لینوکس به همراه سرویس دهنده ها ی سریع ، کارا و پایدار اینترنتی از قبیل سرویس دهنده های وب FTP و DNS به همراه سرویس دهنده های پراکسی ، اخبار و پستی عرضه می شود. به عبارت دیگر لینوکس دارای تمام آن چیزی است که شما جهت راه اندازی ، پشتیبانی و نگه داری یک شبکه کاملا عملی بدان نیاز دارید.

 

معرفی لینوکس ردهت (کلاه قرمز)

 
با GNOME و دسک تاپ K لینوکس هم
چنین رابطه های GUI با همان با همان سطح انعطاف پذیری و قدرت را فراهم می کند. برخلاف ویندوز و مک می توانید رابط را خودتان انتخاب کنید و سپس در آینده به آن قالب اپلت محیط های کاری مجازی و منو اضافه کنید که تمام این کارها با قابلیت های کشیدن و رها کردن ماوس و ابزارهای اینترنتی مسیر می باشد.
لینوکس تمام این امکانات را با هزینه شگفت انگیزی در اختبار ما قرار می دهد. لیونکس به همراه سرویس دهنده های شبکه و محیط های کاری GUI آن رایگان می باشد . برخلاف سیستم عامل موفق یونیکس، لینوکس تحت مجوز عمومی عامل GUN که توسط انجمن نرم افزار رایگان مشخص شده است.به طور رایگان عرضه می گردد تا هر کس که می خواهد از آن استفاده کند. GUN مخفف GUN is not UNIX می باشد. و پروژه ای است که توسط انجمن نرم افزار رایگان پایه گذاری و مدیریت می شود تا نرم افزار رایگان را برای کاربران برنامع نویسان و توسعه دهندگان فراهم کند. حق کپی لینوکس محفوظ است و یک نرم افزار حوزه استفاده عمئمی نیست. هر چند مجوز عمومی GUN تقریبا بیشتر موارد حوزه عمومی را شامل می شود. مجوز عمومی GNU طراحی شده است تا اطمینان دهد که لینوکس در عین حال که رایگان است. استاندارد نیز باشد . لینوکس از لحاظ فنی کرنل سیستم عامل است (عملیلت درونی) و فقط یک لینوکس رسمی وجود دارد. بعضی وقت ها مردم گمان می کنند چون لینوکس یک نرم افزار رایگانه می باشد پس نمی تواند یک سیستم عامل حرفه ای باشد. که این طور نیست. در حقیقت لینوکس نگارش PC و ایستگاه کاری یونیکس است . خیلی ها عقیده دارند که لینوکس نسبت به ویندوز خیلی پایدارتر و قوی تر می باشد. این قدرت و پایداری سبب شده است به سیستم عامل منتخب یک سرویس دهنده شبکه تبدیل گردد.